Activating Both Left and Right Sides of Brain in Teaching for Young Learners

Kusmaryati, Sri Endang dan Sulistyowati, Titis (2011) Activating Both Left and Right Sides of Brain in Teaching for Young Learners. Proceedings of the 1st National COnference on ELT and Culture: revitalizing the practice of teaching english to young learners in Indonesia (TEYLIN). pp. 197-203. ISSN 978-602-99683-0-9

[img]
Tinjau ulang
PDF (Artikel) - Published Version
Download (3MB) | Tinjau ulang
Tipe dokumen: Artikel
Subjects: Pendidikan > Teori dan praktek pendidikan > Psikologi pendidikan
Pendidikan > Teori dan praktek pendidikan
Bahasa dan sastra > Bahasa Inggris
Bahasa dan sastra > Sastra (Umum) > Orasi. Deklamasi. > Pembelajaran dan pengajaran
Bahasa dan sastra > Sastra (Umum) > Pembelajaran dan pengajaran
FIlsafat. Psikologi. Agama > Islam. Kepercayaan Bahai. Teosofi, dll > Islam > Karya umum > Pembelajaran dan pengajaran
Divisions: Fakultas Keguruan & Ilmu Pendidikan > Pendidikan Bahasa Inggris
Depositing User: Users 2 tidak ditemukan.
Tanggal Deposit: 07 Sep 2012 02:16
Last Modified: 07 Sep 2012 02:16
URI: http://eprints.umk.ac.id/id/eprint/349

Actions (login required)

View Item View Item