Activating Both Left and Right Sides of Brain in Teaching for Young Learners

Kusmaryati, Sri Endang dan Sulistyowati, Titis (2011) Activating Both Left and Right Sides of Brain in Teaching for Young Learners. Proceedings of the 1st National COnference on ELT and Culture: revitalizing the practice of teaching english to young learners in Indonesia (TEYLIN). pp. 197-203. ISSN 978-602-99683-0-9

[img]
Tinjau ulang
PDF (Artikel) - Published Version
Download (3171Kb) | Tinjau ulang
    Tipe dokumen: Artikel
    Subjects: Pendidikan > Teori dan praktek pendidikan > Psikologi pendidikan
    Pendidikan > Teori dan praktek pendidikan
    Bahasa dan sastra > Bahasa Inggris
    Bahasa dan sastra > Sastra (Umum) > Orasi. Deklamasi. > Pembelajaran dan pengajaran
    Bahasa dan sastra > Sastra (Umum) > Pembelajaran dan pengajaran
    FIlsafat. Psikologi. Agama > Islam. Kepercayaan Bahai. Teosofi, dll > Islam > Karya umum > Pembelajaran dan pengajaran
    Divisions: Fakultas Keguruan & Ilmu Pendidikan > Pendidikan Bahasa Inggris
    Depositing User: Users 2 tidak ditemukan.
    Tanggal Deposit: 07 Sep 2012 09:16
    Last Modified: 07 Sep 2012 09:16
    URI: http://eprints.umk.ac.id/id/eprint/349

    Actions (login required)

    View Item